Rabu, 29 Agustus 2007

PEMBATALAN PART 2

Malam, semasa aku tengah study Channel Management, aku dapat SMS dari kawan aku..

Test Channel batal. Tolong bagitau budak lain

Gembira aku terus aku tutup buku kejap, pergi tengok wrestling. Lepas habis tengok wrestling, baru aku study Marcom pulak. Aku study sampai tak tido (sebenarnya pukul 3 pagi sampai 5 pagi, aku tengok bola). Aku tidur sejam je.

Lepas tu aku bangun pagi, aku study marcom lagi. Aku yakin boleh score test ni. Pukul 9:15 pagi, aku dah dalam perjalanan ke UiTM. Dalam kereta kawan aku, aku dapat SMS macam ni...

Mirul, kelas marcom start pukul 11. Test Batal

Argh....Tension nya aku. Letih aku study sampai ke pagi. Sekali batal pulak... ARGH!!!!

Kenapa jadi sekali lagi... TTTIIIDDDAAAKKK!!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar