Rabu, 08 Agustus 2007

PARA - PARA GADIS DIPLOMA PART 1

Sepatutnya aku post entri ni semalam, tapi sebab tak de mood dan idea untuk mengarang, baru hari ini aku nak post.

Semalam, selepas kelas Marketing Communication, aku lepak & makan dekat dengan kafe benteng berdekatan kolej SMK dan Intan (student UiTM Segamat patut tahu) dengan classmate aku, Kulon. Posisi tempat duduk aku amat la strategik untuk aku melihat semua student yang tengah lepak dekat situ, juga dekat dengan laluan keluar-masuk student di kafe tersebut.

Sambil-sambil makan tu, mata aku meliar memerhatikan gelagat student yang makan disitu. Aku nampak sekarang dah ramai awek-awek cun, cute, lawa gila dan.. seksi.

"Ramai pulak awek-awek cun kat UiTM ni," kata hati aku.

Menurut sepupu aku yang juga belajar di sini, budak-budak part 1 diploma batch dia memang banyak yang cun, seksi, dan sebagainya.

Aku tak menfikan dakwaan sepupu aku tu. Sebabnya, aku pergi temankan sepupu aku ni masa pendaftaran pelajar diploma hari tu. Dan pada masa tu juga, mata aku dah giat usha budak-budak junior nih. Yup!! Aku tak nafikan yang memang ramai budak-budak part 1 yang memang boleh bikin jiwa bergelora. Gerek seh....

Tapi, ada jugak budak part 1 ni yang selekeh habis. Aku ternampak masa aku nak basuh tangan sesudah aku habis makan. Dengan muka monyok, rambut simpul siput selekeh, baju kurung yang di pakai pun tak gosok. PERGH!!!!! Tak boleh handle, beb...

So, budak part 1 ni ada yang betul-betul cun dan boleh di buat awek tapi dalam masa yang sama ada yang membuatkan kau kena pikir 4-5 kali untuk kau tegur. Nape lah tak de awek-awek gerek macam diorang ni dalam batch aku....hhhhuuuu....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar