Minggu, 12 Agustus 2007

AYAT-AYAT MENGARUT YANG AKU BACA, DENGAR DAN TENGOK SEPANJANG HARI JUMAAT HINGGA HARI INI

1. Mawi memang dah cakap dengan Anugerah Era, dia tak nak di calonkan banyak-banyak sebab nanti dia menang semua. Nanti ada artis tak puas hati pulak.
- Ayat yang keluar dari mulut kawan aku. Tolonglah. Setakat menang SMS boleh la.

2. Kalau Mawi yang jadi Ikon Malaysia, mesti dah jadi Ikon Asean. Ada ke hantar Jacklyn Victor, tu yang kalah.
- SMS yang aku terima sejurus selepas pemenang Ikon Asean di umumkan. Ikon Filipina merupakan pemenang Ikon Asean.

3. Jangan risau. Lepas raya nanti, syarikat ni nak tukar semua bas. Nanti lepas raya, korang semua naik bas baru.
- kata penjaga tiket bas Cepat Ekspress kepada semua penumpang selepas bas susah nak di hidupkan setelah lebih 10 minit cubaan untuk menghidupkan bas gagal. Kalau nak menipu pun berpada-pada la. Dah bagi bonus kat pekerja, ada pulak duit lepas raya. Lagi pun dah banyak kali dengar janji macam ni.

4. Man United johan lagi EPL tahun ini.
- PPfftt. Semalam lawan Reading yang main 10 orang pun tak boleh lepas.

5. Petikan daripada Yahoo Messanger kawan aku:

xxx : Perniagaan internet ni halal ke haram, bang?
kawan aku : Kau pegang tangan boyfriend kau tu, ada tak kau tanya halal ke haram?
- Haha... Cara la Lula.

6. Walaupun saya pakai bikini, tapi saya tak pernah tinggal sembahyang.
- statement budak Ijazah Perbankan Islam. No komen. Hahaha....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar