Senin, 27 Agustus 2007

AKU JUMPA VIDEO INI DI YOUTUBE

Aku jumpa video2 ini di youtube. Ok, aku tipu. Aku tengok video-video ini di blog ini sebenarnya.

Dalam blog Sha Shinizzle ni, dia ada letak kan 2 video youtube (lagu What I've Done dan Umbrella) dimana menunujukkan seorang gadis bernama Marie Digby, menyanyikan lagu-lagu popular masa kini dalam versi dia sendiri. Banyak juga lagu-lagu yang dia cover antaranya Umbrella (Rihanna), What I've Done (linkin Park), Make Me Wonder (maroon 5) dan banyak lagi la. Dia ni dah popular juga sebenarnya, banyak lagu-lagu cover nya dah keluar di Radio STAR 98.7 di USA. Dia juga menjadi opening act untuk rancangan MTV, The Hill.

Di sini aku letak beberapa video nyanyian dia. Dengar dan nilai sendiri.

WHAT I'VE DONE - LINKIN PARK



UMBRELLA - RIHANNA



SAY IT RIGHT - NELLY FURTADO



LOVE HURTS - INCUBUS



TORN - NATALIE IMBRUGLIA



MAKE ME WONDER - MAROON 5



Kalau ada lagi video dia yang menarik, aku akan letak lagi dalam blog aku.Kalau mahu tahu lebih pasal gadis ni, klik di sini untuk wikipedia tentang Marie Digby

Tidak ada komentar:

Posting Komentar