Selasa, 02 Oktober 2007

AKU MULAKAN ENTRI BULAN OKTOBER DENGAN MEMBALAS TAG TONGAH

Sudah agak lama aku tak update blog. Bukan malas, tapi komitmen aku terhadap pelajaran sangat berat kebelakangan ini. Sehingga telah bertukar bulan dari september ke oktober.

Banyak test dan major asignment yang perlu di hantar. Maklumlah, dah dekat final exam. Akhirnya aku dapat juga kesempatan untuk mengupdate blog hari ini.

Pertama sekali, aku hendak balas tag dari salah seorang bloggers, Tongah. Dia tag aku dan aku agak suka tag dia ini. Tag yang mudah aku rasa. Cuma perlu tunjuk kan dekstop pc atau laptop saja. So, ini dekstop aku yang terkini


Sekarang aku gunakan wallpaper gambar arnab itu. Mungkin bagi sesiapa yang pernah lihat friendster aku dan juga tengok layout blog aku ini akan beranggapan aku minat arnab. Salah jawapan kamu, ini semua kebetulan. Aku tak pernah memelihara arnab pun. Kucing pernah lah.

Ini adalah wallpaper kumpulan AFI untuk album mereka, December Underground, gambar wallpaper ini juga merupakan cover album mereka.

Nak kata aku minat sangat band ni, tak de lah sangat. Tapi lagu-lagu band ini boleh tahan. Aku jarang nak guna wallpaper yang bertemakan warna putih tetapi aku suka wallpaper ini.

Tak de penerangan lain yang boleh aku bagi kerana dekstop aku tak macam orang lain. Aku juga guna window biasa-biasa je, bukan vista. Pernah aku guna blind tapi sebab makan RAM, aku terus uninstall.

Ok. Kena tag orang pulak. Aku malas nak tag orang sebab dah banyak kali aku tag, tapi orang tak buat pun tag tu. So aku tak nak tag sesiapa. Aku sudi di tag oleh orang tapi tak kan tag orang lagi...huhu...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar