Rabu, 03 Oktober 2007

PEMERHATIAN AKU TERHADAP GADIS-GADIS DI BULAN RAMADAN INI

Pemerhatian aku terhadap gadis-gadis sepanjang bulan ramadan... Di sekitar Batu Pahat dan Segamat...

1. Bohsia di taman aku bercuti sepanjang bulan ramadan. Tak pernah aku nampak mereka sepanjang bulan ramadan ini. Biasa kalau hari-hari biasa, berkeliaran mereka satu taman. Bohsia di taman aku berumur sekitar 14 tahun sehingga awal 20-an. Bagus mereka ni, menghormati bulan puasa.

2. Awek melayu yang biasa pakai skirt atau seluar jeans pendek di Summit Batu Pahat (aku selalu nampak dia sebab dia kerja dekat Summit), dalam bulan puasa ni memakai pakaian yang lebih sopan.

3. Amoi di Summit masih lagi seksi. Mereka bukan islam. Jangan salahkan mereka. Lagipun lepas puasa aku nak usha lagi...

4. Kawan aku kata, awek nya pakai tudung sepanjang ramadan. Tapi bukak balik lepas raya (macam tahun lepas juga).

5. Sepanjang bulan ramadan ini juga, makin ramai awek cun yang aku jumpa di UiTM Segamat ni. Lagi-lagi di perpustakaan sebab 2-3 hari ni aku lepak di sana.

6. Awek yang menjaja di bazar ramadan UiTM atau bandar Segamat tak de seorang pun yang betul-betul cun. Dekat bazar Batu Pahat ada 2-3 orang yang cun.

7. Ramai juga perempuan tak puasa makan di kawasan awam. Dah 3-4 orang juga aku nampak. 1 daripadanya di Petronas Gemereh. Aku dengan Bell nampak dia makan coklat. Makin berani kaum wanita sekarang ni.

Samapai di sini saja entri aku hari ini. Memang satu entri yang mengarut. Ini lah akibatnya kalau aku menaip entri dalam keadaan kenyang, mengantuk dan tiada idea.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar