Minggu, 21 Oktober 2007

KEMBALI BERAKSI

Ya!!! Aku dah kembali ke rumah sewa aku...

Ini juga bermaksud, final exam aku bermula esok!!!! Cuak juga aku sebenarnya. Nasib baik paper hubungan etnik yang memulakan tirai peperiksaan, satu subjek yang ringan. Kalau Managerial Economic atau Channel Management yang membuka tirai, maka aku yang akan menutup tirai dahulu.

Aku sebenarnya rasa belum bersedia untuk final exam ni. Masih dalam mood raya. SALAH! Masih dalam mood cuti! Seronok betul cuti. Di tambah pula semester ini tiada cuti petengahan semester dan semasa cuti semester yang lepas, aku mengambil kelas intersessi.

Aku rasa aku memerlukan cuti yang lebih panjang. Tapi final exam sudah bermula. Mahu tak mahu aku kena berdepan dengan exam tahun ini.

Harap semester ini keputusan aku lebih memberangsangkan. Selamat berjaya aku ucapkan kepada kawan-kawan aku dan juga rakan-rakan blogging yang akan menghadapi peperiksaan. May the force be with you

Tidak ada komentar:

Posting Komentar