Senin, 29 Oktober 2007

AMBIGRAM UNTUK AKU

Kalau kamu semua perasan, si bawah player eSnips yang memainkan lagu bertajuk Kamu nyanyian kumpulan Nitrus di atas ini, ada satu tulisan dengan reka corak yang unik. Itu adalah tulisan nama aku, Amirul.

Itu namanya ambigram. Terima kasih banyak-banyak kepada saudara Rizuan a.k.a. bulu-san kerana sanggup membuang masa bernilai nya untuk membuat ambigram untuk aku.

Bukan 1 sahaja yang dia buat, tapi 2. Kalau kamu scroll ke bahagian bawah blog aku, kamu akan nampak hasil kedua ambigram beliau, tertera tulisan amierulez.

Terima kasih kepada beliau sekali lagi, juga encik Azrul yang membantu beliau. Memang korang cool. Kini blog beliau juga tersenarai dalam link list aku di sebelah tepi, bahagian kawan-kawan bloggers.

Kawan-kawan bloggers aku semuanya memang cool. Korang patut lawat blog mereka jika belum berbuat demikian.

Apa itu ambigram? Korang tak tau? Klik sini, cepat!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar