Kamis, 30 Desember 2010

Fesbuk Tipu #2: "Saya Gay, Saya Ok!"

Fesbuk Tipu adalah satu lagi segmen yang aku wujudkan dalam blog aku. Tujuan segmen ini ditujukan ialah untuk bergurau senda kerana ia boleh merapatkan silaturrahim atau membuatkan kita bergaduh hingga tak ingat dunia. Kemungkinan juga akan digunakan untuk troll, ketawa-ketawa, LOL dan mungkin buat orang butthurt. 

I did it just for the lulz!

Klik pada gambar untuk tumbesaran gambar

Semenjak video "Saya Gay, Saya Ok!" tersebar di Youtube. Catchphrase ini menjadi popular dikalangan masyarakat internet.

Aku malas nak bercerita pasal Gay sebab aku bukannya pandai sangat pasal hal-hal ni. Masing-masing dah besar dan boleh berfikir yang baik dan buruk. Suka hati kamulah nak straight ke, nak gay. Kalau jadi apa-apa nanti, kamu tanggunglah sendiri.

Dan aku berharap jangan ada kawan aku pula yang keluarkan video "Saya Gay, Saya Ok!" ni. Cukuplah kawan Gay aku yang aku ada sekarang. Jangan kasi panjang list my gay friends aku.

Sekian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar