Sabtu, 10 November 2007

PERGI SELAKU JAGUH, PULANG SEBAGAI JUARA

Akhirnya, tepat pukul 12 tengahari tadi, aku akhirnya berjaya menamatkan peperiksaan akhir tahun ku untuk semester ini. Lega rasanya. Aku menjadi orang ke-4 yang menamatkan peperiksaan di rumah ni, selepas cendol dan pujam juga herman.

Paper tadi mula nya malam semalam aku amat goyang. Sudah pukul 8 malam, aku baru baca 4 bab dari 18 bab. Cuak jua lah aku.

Tapi berkat sedikit hint dan kehebatan aku membuat soalan ramalan semalam, walaupun aku cuma baca 9 bab pada akhirnya, tapi aku berjaya menjawab soalan dengan jayanya. Rezeki aku mungkin agaknya.

Itulah yang aku gelarkan, "PERGI SELAKU JAGUH, PULANG SEBAGAI JUARA."

PERGI SELAKU JAGUH kerana walaupun ilmu belum cukup di dada, tapi masih pergi jua ke medan perang. Memang mahu tunjuk jaguh.

PULANG SEBAGAI JUARA kerana walaupun ilmu belum cukup, tapi aku mampu jua menang di medan perang.

Itu dia sedikit falsafah baru kepada kamu. Inilah satu-satunya paper yang aku paling confident. Tapi sayangnya carry mark untuk paper ni agak kurang baik

Esok aku akan bergerak pulang ke Batu Pahat. Rindu rasanya aku pada masakan ibu ku. Aku juga rindu pada PlayStation2 aku... hehehe...

Malam ni aku mahu tengok tv puas-puas. Mahu tengok bola. Mahu tengok semuanya.

Ok, aku tengah tiada mood untuk menulis. Esok aku hantar entri yang lebih bermakna.

Oh, ya! Aku sudah update blog GAMBARAN MINDA KU YANG USANG. Aku ada upload sedikit gambar untuk tatapan kamu.... Walaupun itu gambar yang tidak bermakna. Enjoy ya!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar