Minggu, 11 Desember 2011

shopping

salam...balik melaka tak sah kalau tak shopping gila2 sakan.yela shopping kat kuantan da bosan.hehe.....so esok aku balik da kuantan,huhu....bye2 melaka.bye2 rumah ku.bye2 tilam ku yang empuk.bye2 semua...sobsobsob

shopping memang tak ingat dunia(biasalah perempuan)...tapi kali ni aku nak shopping tak taw lah macam tak da mood.sebabnya dari awal aku nak bagun malas.nak bersiap malas.nak drive malas(selalunya ada orang teman and jd driver aku).nak berjalan setiap kedai yang aku selalu pergi pun malas(jalan depan kedai je,tengok dari luar)...so aku spot je kedai yang ok and selalunya memang bawak balik berhelai2...(apelah kena dengan aku nih)tapi syok sebenarnya sebab sekarang tengah SALE!!!rugi....

tapi kalau nak ikutkan aku risau pasal rumah sewa aku kat kuantan,mana aku nak duduk balik nih.sebab rumah tak dapat lagi,tak cari...hhhhhaaaaaaaaahhh!!!!!tension...penat lah pikir pasal rumah je,balik ingat boleh release....tapi lagi menyemakkan.huhhh...ok,bye

















Tidak ada komentar:

Posting Komentar