Minggu, 04 Desember 2011

majlis perkahwinan

salam..ye hujung minggu nih and tambah pulak cuti sekolah musim perkahwinan...hehe(aku bila lagi) so aku and family pegi la satu majlis nih dekat Bukit katil,melaka family kawan kakak aku.bergerak dari rumah dah la awal sampai mak,kakak and termasuk aku sekali bersiap dalam kereta...ayah aku,biasa la dah ready(org laki senang je la).pergi pukul 12.30 and sampai kat majlis tuh pukul 3,aduh lapar nyerrr...(bajet nak makan nasi minyak)huhu...

em majlis tuh tak da buat besar-besaran,cukup sekadar yang mampu.simple is possible..(eh ape merepek nih).em tema warnanya biru....tapi suit utk baju pengantin tak dapat diambil.nih ada gambar masa pernikahan sahaja...so tatapannya dibawah








so ni je lah gambarnya...and gambar aku memang tak da lah.sebab aku yang photographer nyerr,kalau aku pergi sekali.gambar nih memang tak wujud lah....
bubye...









Tidak ada komentar:

Posting Komentar