Selasa, 06 Desember 2011

happy,tp sakit...

salam..
hm ape happy tapi sakit nih???hm ni nak cerita pasal jue jalan-jalan and balik kepala start sakit sebab panas...yelah,cuti sem duk rumah je tak keluar and tetiba keluar kena cahaya matahari...(fuuhhh panas rasanyerr)

so hari ni keluar sebenarnyer adalah plan ayah aku yang nak bawa pekerja dia.so beberapa orang yang dia pilih tu dapat la pergi.aku pun pergi,biasa lah anak tauke maaaaa...selalunya ayah aku akan bawak ke terengganu ke,kelantan jalan-jalan.tapi tengok lah sekarang hujan and banjir.mana lah dapat pergi sana.nih nak balik kuantan pun air naik gak...

so tadi kitaorang pergi WATER WORLD dekat negeri sembilan and ZOO MELAKA sure lah kat melaka kan.and after tuh balik lah...aku sampai dekat zoo tuh pun dah tak larat nak jalan.nasib lah ada train yang bawak round dalam zoo tuh.

sesampainya kat rumah,tanpa sempat aku bukak tudung terus aku terjah bear yang ada atas katil and peluk sampai tidur...hihihi.anyway,thanks to ba sebab bekerja keras mencari rezeki and congrate terima penganugerahan pingat smsa hari keputeraan melaka hari tu.im proud of you..dad.

bye...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar