Senin, 26 Desember 2011

merry christmas

salam.
cakap pasal christmas nih bukan lah nak menyambutnya.tapi nak cerita satu keadan yang tak dijangkakan.bajet cerita macam santa bagi aku hadiah.wahahahaha...
tak da lah...ok lah,pagi tadi aku dah bagun pukul 7.30 semata-mata nak pegi kolej ada kelas studio 8.30 sebab takut lambat.ok aku get ready dengan mata pejam sebab masih ngantuk lagi sebab malam tadi tengok wayang midnight.MISSION IMPOSSIBLE...yuppp best sangat and puas hati sebab berapa kali usha asyik full.ada tom cruise....ok balik2,so aku da siap and start kereta pegi kolej.





sesampai nya kat kolej aku terkejut sebab kereta tak da.em ok tak palah sebab aku tengok jam pun macam awal aku pergi kolej pagi ni.so aku aku round pulak kat area kolej lagi terkejut sebab aku tengok bas kolej tak bergerak sebab elok je aku tengok dia parking depan kolej.aku tak puas hati aku round depan kolej satu kereta pun tak da kat kolej and kolej tutup.

ok ambik site tepi,parking call my bf tanya hari cuti ke?walaupun dia tak tahu sebab dia dah habis study kat situ.terkejut punya pasal...then balik rumah gelak sorang2.cerita kat family memang habis lah kene gelak...orang elok cuti,kau pegi kolej.
bye2...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar