Kamis, 08 Desember 2011

ooouucchhhh!!!

salam.cerita bukan lah pasal jatuh tangga,terkena pisau ke ape.tapi pakai nose strip punye pasal.hm kalau benda alah nih memang tak ada dalam simpanan aku,sebab aku kurang masalah pada hidung.tapi dibagi oleh kakak aku.so aku ambik jela and pakai...haha saje nak try.tengah-tengah borak boleh pulak dia promote barang dia(suka beli tapi tak pakai habis macam aku). so kesan dia tak tahu lah nak cakap ape.kakak aku siap pesan lagi jangan pakai sampai pagi esok,memang tercabut kulit rasenyer.tapi aku nak cabut dalam bape minit je pakai sebab tak tahan pedih pun rasa macam nak menangis sebab melekat yang amat....penah kakak aku biarkan sampai pagi,dia nak cabut sampai luka kulit tercabut.amekkaw rasekan....hahaha.so nasihatnya ikutlah cara penggunaannya...bye


Tidak ada komentar:

Posting Komentar