Rabu, 19 Oktober 2011

Yo! Yo! Yo!

Sebenarnya, ada sesuatu yang aku ingin tuliskan di sini. Tapi oleh kerana aku dalam keadaan tak sihat, demam panas, maka aku akan tuliskan lain kali.

Jadi aku kongsikan sahaja video di bawah ini.


Aku tak pasti samada kamu pernah lihat video ini, ataupun kamu peminat atau haters Taylor Swift, tapi video ini memang kelakar.

Liriknya memang kelakar. Seorang yang cuba berlagak gangster, tapi tidak pergi clubbing, tinggal dengan parents dan hanya membakar cookies di rumah.

Bila difikirkan balik, lirik ini macam mengejek sesetengah rappers yang selalu berlagak gangster tapi sebenarnya tak gangster mana pun. Poseur saja lebih. Adakah lirik ini merupakan satu sindiran kepada mereka?

Dan endingnya memang tak boleh blah. Sebagai pembawa imej goodie good girl, mencarut di public atau lagu memang perkara yang Taylor Swift. Marah betul dia apabila dia kena bleep tanpa tahu apa sebabnya.

Taylor: I didn't even swear

T-Pain: She didn't even swear 

Taylor: Hello? Urgh!

Sebenarnya Swift banyak buat Spoof, parody & video lawak di dalam Youtube. Kalau kamu rajin, kamu boleh cari sendiri. Aku lebih sukakan Taylor Swift yang kelakar di Youtube berbanding Taylor Swift di alam realiti.

Ok. Aku nak berehat. Jumpa lain kali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar