Selasa, 25 Maret 2008

HAPPY BIRTHDAY......

Siot betul la. Laptop aku buat hal lagi. Tiba-tiba jadi lembab nak mampus. Nampaknya aku perlu format semula laptop aku. Tension!!!! Nasib baik ada laptop roomate kesayangan aku, jadi aku masih boleh berblog....

---------------------------------------

(Tajuk entri kali ini tiada kena mengena dengan tajuk lagu kumpulan The Click 5, band kegemaran roomate aku)

Sedar tak sedar, hari ini 25 Mac 2008 rupanya. Dengan ini, genaplah setahun aku berblog di Warmness On The Soul. Lama juga tu. Dan aku juga tak sangka aku mampu bertahan begitu lama lebih-lebih lagi dalam bidang penulisan kerana aku sebenarnya bukan lah berminat sangat dalam bidang ini.

Apa yang aku dah tulis dalam tempoh setahun ni? Jom usha balik...

Entri pertama aku

Finally...

Entri lebih kepada pengenalan je. Entah apa yang aku taip tu entah.

Bulan Paling produktif

Julai 2007

Entah kenapa, bulan tersebut aku sangat produktif. Ada 31 entri dalam bulan tersebut. Kira macam satu hari mesti ada satu entri. Tapi aku rasa pada bulan tersebutlah semangat untuk aku berblog tiba-tiba meluap-luap dan kesungguhan aku terserlah.. Hehehe....

Bulan Paling Pemalas

Mac 2007

Bulan pertama aku berblog. Aku mula berblog pun 25 haribulan, jadi dapat post 5 entri tu kira dah ok la kan?

Entri yang ke-50

Ini Post Yang Ke - 50

Entri yang ke 50.... Masa ni dah rasa teruja sikit... Hahaha..

Entri Yang Ke-100

Ini Entri Yang Ke-100

Entri ini aku banyak tulis pasal perubahan blog aku sepanjang 100 kali aku post entri ke blog ini, dari segi layout dan banner. Bila aku nak tukar layout baru ye?

Entri Paling Banyak Menerima Komen

Tidak Kesampaian

Entri paling jiwang pernah aku hasilkan (rasanya). Tapi kalau kamu pembaca blog aku dari awal, kamu patut setuju juga dengan statement aku tu.

Entri yang paling sukar di tulis. Malah tajuk awal entri ini ialah Terlalu Lambat Untuk Disesalkan sebelum aku tukar kepada Tidak Kesampaian setelah 5 minit selepas aku post entri tersebut.

Kisah bagaimana awek yang aku tidak sempat nak tackle seorang awek yang kerja di kedai buku. Ada yang suka dan suruh aku terus menulis entri jiwang sedemikian dan ada juga yang mengutuk sebakul.

Tapi aku suka entri ini. Penuh sentimental value....

Entri Paling Banyak Menerima Komen (Tempat Ke-2)

Menongkah Arus Itu Kerja Gila

Tajuk entri tiada kena mengena dengan isi entri.....

Entri Yang Tidak Berkomen

Eeerrr... Banyak Sangat. Malas nak list kan....

Entri Bersiri Paling Popular

Semua Entri berkaitan kereta housemate aku, Lula, yang accident, masuk bengkel, sampai la keluar bengkel.

Baca entri yang ini, ini, ini, ini, ini, dan ini

Entri Paling Banyak Gambar

Siri Sorotan 2007: Sukan Malaysia Sepanjang 2007

Memang banyak gambar...

Entri Paling Pendek

D'Oh!!!

It's all about The Simpson..... Jadi tak perlu tulis panjang-panjang kan?

Itu sahaja yang sempat aku list kan. Melalui pemerhatian aku sendiri, aku rasa (rasa la) penulisan aku dah banyak berubah sejak dari mula aku menulis sampai la ke hari ini. Antara penulisan aku semakin baik atau semakin teruk, itu kamu sebagai pembaca yang menilai.

Aku berterima kasih kepada para pembaca yang komen blog aku, pembaca yang tak komen blog aku, pengomen yang main komen tanpa baca entri aku, pembaca yang komen di Friendster dan Myspace, dan semualah yang sanggup membaca blog aku yang mengarut ini.

Di harap aku akan terus berkarya di blog ini. Terima kasih atas sokongan anda. Harap aku akan terus berblog sampai aku jemu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar