Senin, 21 Januari 2008

HATI INI TIDAK KERUAN & SEMANGAT YANG HILANG

Sejak kebelakangan ini...Tidak! Sejak semester baru ini bermula, hati aku jadi tidak keruan. Aku juga hilang semangat. Malas? Perangai itu pula semakin menebal di dalam hati.

Sejak ada beberapa insiden dan halangan yang terjadi dalam proses kehidupan aku sejak semester baru ini, aku mula rasa bosan dan kemahuan untuk meneruskan pengajian aku juga macam sudah melayang di bawa angin.

Aku pernah menyatakan hasrat aku untuk berhenti belajar kepada emak aku semasa semester pertama aku di UiTM lagi, tetapi mak aku suruh aku teruskan jua.

Tetapi apabila ada halangan yang datang sekarang ini, aku jadi semakin malas. DAMN!!!

Tetapi bila mengenangkan yang aku cuma tinggal setahun (atau mungkin setahun setengah) untuk menamatkan pengajian aku, aku rasa sayang pula hendak berhenti.

Kenapa dengan diri aku ini? Ataupun ini cuma blues awal semester? Entahlah...

Maaf. Entri ini tidak bermakna. Minta maaf kerana kamu dah buang banyak masa membaca entri tiada makna ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar