Senin, 17 September 2007

UPDATE: KEADAAN TERKINI KERETA LULA DI BENGKEL PART 4

Ya. Kita kembali ke segmen yang paling di sukai oleh Lula dalam blog aku ni, update kereta dia la, apa lagi.

Tapi kali agak berlainan, kerana kali ini aku turut serta dalam lawatan ke bengkel. Tak macam selalu, dimana aku dapat gambar lalu membuat ulasan berdasarkan maklumat dari Lula sendiri, kali ini, ulasan selepas aku sendiri tengok kereta dia tu. dan gambar aku sendiri yang ambik.

Lula pulang ke rumah sejurus selepas ponteng kelas 4 petang tadi, terus offer aku untuk ikut dia pergi tegok kereta dia. Aku pun on saje lah.

On the way ke bengkel, tauke bengkel sudah pun menelefon Lula dan kata yang kereta dia sudah siap dan dah ready untuk di ambil. Maka, dengan hati yang berbunga, Lula pun lincah ke bengkel.

Sebaik sampai ke bengkel, kami pun melihat keadaan kereta Lula itu. Rupa-rupanya tauke bengkel tu tak perasan yang box (tempat menyimpan barang tu) pecah dan sudah rosak. Malahan, ada beberapa skru yang hilang. Bengekl ni sebat skru tu kot.

Jawabnya, kereta tu terpaksa la terperuk kembali di bengkel. Bila kereta ni boleh siap? entah la. Maka kecewalah Lula.

Kereta Lula sudah siap sedia untuk beraksi di jalan raya
Box yang rosak dan tak boleh di tutup
Nampak tu. Bekas pecah tu. Macam mana la tauke bengkel tu boleh tak nampak
Grill Kelisa Lula sekarang sudah berwarna hitam. Tak payah la Lula nak sembur

Tidak ada komentar:

Posting Komentar