Selasa, 11 September 2007

SELAMAT BERPUASA

Aku bangun awal hari ini. Aku nak berkemas. Selepas kelas, aku nak terus balik ke Batu Pahat. Aku nak menjalani hari pembukaan ibadah puasa bersama kedua ibubapa ku.

Selepas aku mandi, seseorang yang aku sayangi suatu masa dahulu telefon aku. Dia tanya kenapa aku dah tak mahu jumpa dia. Aku pun terlupa sebenarnya yang aku ada berjanji dengan dia untuk bejumpa. Selepas berbual lebih kurang dan bertukar-tukar cerita kehidupan masing-masing, dia menamatkan panggilan. Dia juga kirim salam kepada famili aku. I miss the old story very much....

Apa-apa pun, selamat berpuasa kepada semua yang merasakan dirinya umat islam. Semoga puasa tahun ini memberi rahmat kepada kita semua. Puasa penuh tau? Kan dah besar semuanya. Ok, jumpa bila aku pulang kembali ke Segamat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar