Minggu, 09 September 2007

INI ENTRI YANG KE-100

Pejam celik, pejam celik... Dah 100 kali aku posting entri ke blog aku ni. Dah hampir 6 bulan aku memblogging. Sudah macam-macam aku tulis dalam blog aku sepanjang bergelar bloggers.

Bermula 25 Mac, aku mula memblogging. Kini, dah masuk entri yang ke seratus.

Aku sambut entri ke-100 dengan menukar banner dan layout blog aku. Kini Warmness On The Soul dah masuk ke versi ke-2. Aku harap kamu yang membaca terus menyokong blog aku yang tak seberapa ini.

Ok. Mari singkap sejarah blog aku sikit. Sejarah banner yang aku gunakan la.

Ini banner version 1.0. Banner basic biasa sahaja. Aku tak tambah apa-apa gambar dekat banner ni. Masa ini, aku masih naif mengenai blog. Aku tak tahu macam mana nak customize blog aku. Jadi ini lah banner yang aku gunakan.
Ini banner version 1.1. Aku dah mula pakai gambar. Aku tak suka sangat gambar ini sebab ada corak warna pink-ungu tu. Tetapi, atas permintaan seseorang (sebenarnya aku kalah bet dengan dia), terpaksalah aku pakai. Tapi dah lama aku pakai, aku suka juga banner ni. Tapi dah sampai masa aku tukar banner blog ini. Tapi mungkin banner ini akan muncul kembali, kalau aku dah tiada banner lagi untuk digunakan, atau aku akan gunakannya untuk banner promo blog aku ini.

Oh ya. Aku kena tag dengan roomate aku. Cilakak betul. Aku akan balas tag tu dalam entri aku yang seterusnya nanti.

Oh ya lagi. Khamis ni dah puasa. Aku nak ucapkan kepada semua umat islam dan juga yang berpuasa, selamat berpuasa. Semoga puasa penuh, jangan tinggal lagi. Dah besar kan? Hehe... Selamat berpuasa semua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar