Selasa, 29 April 2008

WAKTU PETANG, AKU TERFIKIR PASAL MARIE DIGBY

Selepas mengupdate episod baru untuk Kisah Cinta di Tears Don't Fall, aku teringin mengupdate blog ini pula.

Aku rasa, banyak benda yang ingin aku coretkan di sini.

Tiba-tiba aku rasa buntu pula. Tak tahu nak taip apa.

Shit!!! Benci perasaan ini.

Akhirnya, aku jumpa juga sesuatu yang boleh aku taip sebagai entri akhirnya...

Ya!!!! Marie Digby akan membuat persembahan percuma di Malaysia.

Aku pernah megulas tentang Marie Digby di entri sebelum ini (sila klik sini), tidak aku sangka-sangka kan yang dia akan jadi popular sekarang. Rezeki manusia, siapa yang tahu kan?


Marie Digby akan membuat persembahan pada 14 Mei 2008 di Ground Floor, Highstreet, One Utama New Wing pada pukul 8 malam.

Marie Digby akan membuat persembahan secara akustik dan persembahan ini adalah persembahan percuma!!!! Ya, di ulangi. PERCUMA!!!

Aku sendiri tak pasti aku akan pergi atau tidak. Aku ada mengajak roomate aku pergi, tapi nampaknya jawapan yang datang dari dia agak negatif.

Ai... Bosan lak nak pergi sorang-sorang ni....

Ada sesiapa yang nak pergi tengok Marie Digby? Aku nak follow sekali boleh?

Kalau kamu tak kenal siapa Marie Digby dan nak tahu pasal dia. Sila klik sini untuk page wikipedia dia, yang ni untuk Myspace Marie, yang ni untuk facebook dan ni pulak channel youtube dia. Tengok la semua video dia.

Aku dah update episod baru Kisah Cinta di Tears Don't Fall.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar