Jumat, 04 April 2008

KENA TAG LAH PULAK...

Aku teringin nak buat sambungan kisah cinta part 4, tapi aku telah tag oleh Incik Bulussan la pulak. Aku pun dah lama tak kena tag, so aku amat teruja untuk membuat tag ini...

So, here we go!!!!
----------------------------------------------

LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR:

1. Tiket pergi balik ke Liverpool serta tiket untuk menonton Liferpool FC bermain di Anfield.

2. PSP. Ada sesiapa sudi nak bagi ke?

3. Handphone baru. Kalau boleh, Nokia N-Series yang model baru. Yang ada internal memory sampai 8 gig tu

4. Sebuah rumah besar yang lengkap dengan kolam renang dan perabot mewah. Macam artis luar negara tu kalau. Kalau korang pernah tengok MTV Cribs, korang mesti tau macam mana rumah idaman aku.

5. Hardware untuk mengupgrade laptop aku kasi laju sikit.

LIST OUT THE REASONS FOR YOUR CHOICES:

1. Aku peminat Liverpool FC. Jadi tak perlu terangkan lagi kan?

2. Aku rasa seronok pulak bila tengok budak-budak sambil tunggu bas main PSP tu (seronok atau cemburu sebenarnya?)

3. Juga teruja apabila melihat iklan handphone Nokia N-Series yang makin gempak product features nya.

4. Dari kecik lagi memang aku idamkan rumah yang besar. Kalau boleh, bilik aku mesti sama besar dengan luas rumah yang aku duduk sekarang.

5. Aku bengang dengan laptop aku yang gila lembab.

THE PERSON WHO TAGG-ED YOU IS:

Incik Bulussan

5 Impression of him/her:

1. Dia seorang lelaki.

2. Seperti aku, peminat Liverpool FC

3. Peminat drama Jepun dan filem Korea.

4. Penulis blog yang kreatif.

5. Bakal bergelar graduan ijazah tidak lama lagi

MOST LOVED INVENTION (doesnt have to be technically advanced)

Laptop, komputer, handphone, i-Pod

WHAT DO YOU DESPISE THE MOST

Orang yang tikam aku dari belakang. Apa main belakang, mari depan la kalau berani.

aku nak tag:

1. Wandai

2. Roomate aku, Cendol

3. Ziana

4. Aria Ayumi

5. Fairuz Mokti

Sekian... Terima Kasih.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar