Kamis, 10 November 2011

hi...hm dah lama tak update.buzy nyerrrr.
banyak kerja sangat.tambah lagi dengan masalah.apelah nak jadi nih...
tapi tak pelah,mungkin tuhan nak bagi ujian kat aku.and mungkin jugak lepas tuh aku akan dapat kesenangan nanti.lagi satu semoga masalah aku selesai.aminnnnnnn...
 dan disebabkan nih jugak aku tak dapat balik beraya di rumah and jumpa parents aku...
hhhhaaaaaaaa i miss my mum and dad...

''SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA''

aku takut nak balik,macam2 pikir bila balik nanti.
sabar jelah,lagi berapa minggu je lagi nak cuti sem.hhhmmmm

dalam masa tak balik,aku pun merayau selama 4 hari jalan berturut2.
and tiga hari tengok wayang berturut2.
huhhhh best giler....
tukar mood tengok skrin besar pulak kan......
1 tengok IN TIME
2 tengok THE ADVENTURE OF TINTIN
and 3 tengok SHARK NIGHT 3D
emm cerita raya tak da......
hahahaha...

and minggu lepas gak member mus datang kuantan nih dari penang untuk interview kerja...
kita orang pun sambil tuh bawak lah diaorang nih jalan2 kuantan yang tak berapa besar sangat bandar dye nih...huhuhu tapi tiap2 hari aku ronda bandar nih bagai polis trafik tak kira siang ke malam.sampai tak tahu nak pusing mana dah...






Tidak ada komentar:

Posting Komentar