Kamis, 08 September 2011

Stressss...

hmm..banyak nya kerja.tak pernah habis dengan kerja. rasa giveup pun ada....kenapa lah macam nih. tak lama lagi ada presentation and UTM akan datang,ape nak buat nih.... tolong lah mana semangat aku nak belajar nih.tak larat deh.... fikiran entah kemana,melayang je.

semua banda buat tak jadi,selalu marah-marah..orang yang jadi mangsa kemarahan tuh mintak maaf sangat.mood tak baik lah...tapi bila dah semangat terlebih rajin sangat pulak,orang tak suruh buat pergi buat.hahaha....suka hati aku lah!!!

member lama semua aku jarang contact,start la kata sombong. tapi dia orang tahu tak kos arkitek nih macam mana,tak senang duduk...siang dengan malam sama jek.tak tidur,tak mandi,tak makan.hmmm ish ish ish....tapi nak buat macam mana,jue tetap ingat kat korang.sebab kita sama-sama belajar dulu nak capai kejayaan. btw jue sayang korang semua....

awak je kan yang nak teman saya study,dengar masalah saya,tolong mengacau saya buat assingment,tolong ambik kn barang yg jauh(sbb sy mls nk bgun lah) and paling penting tempat saya lepaskan marah.kesian awak... ;-)

salam...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar