Rabu, 27 Februari 2008

FAKTA ATAU AUTA?

Kamu pasti pernah dengar fakta ini. Kaki wanita adalah berbeza dengan kaki lelaki. Kaki wanita biasanya lebih tirus pada bahagian depan.

Bentuk tirus itu membolehkan mereka mempunyai daya imbangan yang lebih baik dari kaum lelaki.

Tapi, benarkah bentuk kaki wanita seperti itu? Benarkah fakta tersebut?

Jadi, pada hari isnin yang lepas, aku berpeluang untuk membuat ujikaji untuk fakta tersebut.

Ketika Apeng dan Lula sedang sibuk membetulkan kereta kawan kami, Linda, aku yang lepak bersama Cendol dalam kereta Ain telah berjaya menjalankan ujikaji tersebut.

Secara kebetulan aku cuba memakai kasut Ain. Hasilnya.....



Terbukti fakta tersebut benar. Kaki wanita memang tirus di bahagian hadapan. Aku terfikir, macam mana pelakon lelaki yang melakonkan watak wanita memakai kasut tumit wanita? Bagaimana pula mak nyah pakai kasut wanita? Aku memang naif dan tak tahu semua benda ni...

Maka, tamatlah ujikaji bodoh ku ini. Sekian....

Sedikit hiburan buat kamu. Persembahan peserta Raja Lawak, Nabil...



Tidak ada komentar:

Posting Komentar