Rabu, 05 Agustus 2009

TIDAK! TIDAK! TIDAK!!!!!! KENAPA KAU PERGI REAL MADRID?????


Suara dari mulut aku:

Xabi Alonso, seorang midfield yang berpengalaman dan hebat dalam membuat hantaran bola samada hantaran dekat atau jauh kini telah berpindah ke Real Madrid. Semasa artikel ini di tulis, Xabi Alonso sedang menjalankan pemeriksaan kesihatan untuk berpindah ke Real Madrid… 

Atau mungkin sudah selesai dan sudah pun berpindah ke sana….

Pakar sepakan percuma ini telah menghantar surat rasmi untuk meminta pihak Liverpool FC membenarkan dirinya berpindah ke Real Madrid dengan alasan untuk mencari arah yang baru.
Lepas ini mesti ramai penyokong wanita yang menyokong Liverpool kerana Xabi Alonso akan beralih arah ke Real Madrid, memandangkan Kaka dan Ronaldo sudah pun ke sana.

Terima Kasih atas jasamu Alonso. Aku akan merindui 2 gol jarak jauh semasa perlawanan menentang Newcastle ataupun ketika menetang pasukan….. Entah apa entah, aku tak ingat….

Aku akan merindui jersi merah yang tertera no 14 beserta nama Alonso selepas ini.


Suara dari hati aku:

Bangsat punya Real Madrid. Dah puas kau kacau Man Utd dengan AC Milan, kau kacau team favorite aku pulak ya?

Pergilah beli pemain lain. Apa sibuk kau nak beli Alonso? Apa guna Rafeal Van Der Vat dan wisely Sneidjer yang kau beli tu?

Yang kau pun satu Alonso. Apa bangsat sangat kau ni. Kalau kau pergi Barcelona ke, Inter Milan ke, Bayern Munich ke, Felda United ke……. Aku terimalah jugak. Tapi kenapa kau pilih Real Madrid? Kenapa Alonso? Kenapa? Kenapa kau buat kawan aku, ABC, yang merupakan penyokong tegar Real Madrid ketawakan aku? Kenapa? Kenapa????????

Kau lupa ke yang kebanyakan pemain bintang yang berhijrah ke Real Madrid akhirnya menjadi pemain sampah. Contohnya Michael Owen. Meninggalkan Liverpool untuk ke Real Madrid dan akhirnya menjadi sampah sejati. Kau nak jati sampah jugak ke?

Sedihnya aku……… Habis la harapan Liverpool tahun depan. Gelap masa depan Liverpool…. Adoi….

Aku harap Real Madrid kalah tahun ni. Biar jatuh bankrupt. Biar bankrupt sampai tinggal seluar dalam…. Hahahah……..!!!!!!!

Ehem….. Sekian. Terima kasih. 

P/S: Siapalah yang akan menyarung jersi nombor 14 lepas pemergian Xabi Alonso agaknya?

Aku dah update episod baru Tears Don't Fall

Tidak ada komentar:

Posting Komentar