Minggu, 24 Agustus 2008

YANG MENJADI TUMPUAN AKU PADA OLIMPIK BEIJING 2008 KALI INI BAHAGIAN KE-2

Masih ingat entri aku tentang atlet perempuan yang menjadi tumpuan aku untuk Sukan Olimpik Beijing 2008 sebelum ini?

Ya. Pada entri yang lepas, aku bercerita tentang Hope Solo. Kali ini, ada satu lagi atlet yang menjadi tumpuan kali ini. Gimnas Amerika yang berasal dari Rusia, Nastia Liukin.

Mula-mula, aku tidak memberikan tumpuan sangat pada dia. Tetapi setelah beberapa persembahan mantapnya pada acara berpasukan, aku mula tumpukan pada dia. Dan yang paling hebat sekali, apabila Liukin berjaya mendapat pingat emas dalam acara individual all-around.

Hebat kan minah ni? Cuba tengok pada gambar di bawah. Yang pakai baju kuning tu. Cun juga. Siapa cakap atlet wanita tak lawa? Tidak menjaga kecantikan? Mana ada kan, Liukin? Hehehe....

Nastia Liukin telah mengiatkan aku pada Nurul Fatiha Abd Hamid. Semoga berjaya dalam bidang penyiaran Nurul fatiha.

Layan gambar-gambar ni dulu...










Kepada pembaca wanita, mesti sedikit bosan baca entri yang berkenaan Sukan Olimpik ni kan? (kerana isi entri bukan terarah pada sukan sangat pun). Ha!! Pembaca lelaki suka la tu!!

Kepada pembaca lelaki lagi sekali, jangan layan gambar-gambar di atas pada bulan Ramadhan yang mendatang. Di khuatiri hilang pula pahala puasa itu.

Aku dah update episod baru cerpen aku di Tears Don't Fall.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar