Selasa, 22 Juli 2008

APA YANG GANJIL PADA GAMBAR INI?

Ok. Aku ada satu permainan hari ini.

Aku mahu menguji ketajaman mata dan kepekaan mida kamu semua hari ini.

Caranya mudah sahaja. Kamu semua hanya perlu melihat gambar di bawah dan teka, apa yang salah, ganjil, pelik, atau tak kena pada gambar yang di tunjukkan.

Ok. Kita mula. Apa yang salah, ganjil, pelik, atau tak kena pada gambar di bawah?


Tengok betul-betul ya?

Dapat tak jawapan?

Tak dapat? Tengok lagi gambar tu betul-betul

.

.

.

Pada sesiapa yang dah dapat, tahniah. Yang tak dapat tu, aku bagi klu. Tengok apa yang aku bulatkan pada gambar bawah ni.



Ok. Kamu mesti dah dapat kan?

Jawapannya, ada gambar Bandi Amuk pada iklan keropok lekor ini.


Aku tidak pasti samada syarikat keropok lekor ini ambil dia sebagai model atau duta untuk produk mereka atau memang Bandi Amuk yang menubuhkan syarikat untuk mengusahakan keropok lekor ini.

Malah kawan aku juga cakap yang ada serbuk kari yang juga terpapar muka beliau di pek pembungkusan tersebut.

Apa-apa pun, tahniah aku ucapkan pada Bandi kerana telah maju setapak lagi dalam kerjaya beliau. Semoga berjaya Bandi. Yeah, YYYEEEAAAHHH!!!!!!!

Aku dah update episod baru di Tears Don't Fall.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar