Kamis, 24 Juli 2008

24 TAHUN DAHULU

TARIKH: 25 JULAI 1984
TEMPAT: KAMPUNG NAKHODA, SELAYANG, SELANGOR.
MASA: 3:30 PAGI

Pada waktu ini, seorang bayi lelaki telah dilahirkan oleh seorang wanita. Bayi yang comel dan bakal menjadi pemuda tampan dan kacak pada suatu hari nanti ini di lahirkan dengan cukup sifat dan hampir-hampir mendapat seorang kembar.

Bayi tersebut di berikan nama Amirul Idham Bin Abu Bakar. Hehehehe...

Selamat hari lahir yang ke-24 buat diri ku sendiri. Semoga panjang umur dan dilimpahkan dengan rezeki yang halal dan di berkati hidupnya.

Terima kasih kepada yang wish aku. Tidak kira samada kamu call aku ataupun SMS aku, terima kasih banyak-banyak.

Terima kasih kepada abangku, Abd Halim, akak iparku, Kak Eyda dan anak saudaraku Aatif Naufal yang menjadi orang pertama yang wish aku tadi, tepat pukul 12 tengah malam tadi. Pertama kali Naufal wish kat aku walaupun agak pelat.

Ibu dan ayah ku menjadi orang paling awal wish (di luar tarikh birthday aku) ketika pukul 9:30 malam. terima kasih. Jasa ibu dan ayah membesarkan aku tidak di lupai.

Terima kasih kepada cousin aku, Iqa, kawan-kawan Iqa dan kawan-kawan aku yang wish tadi. Terima kasih kerana still remember my birthday.

And finally, terima kasih juga kepada seseorang yang aku sudah lost contact dan tidak sangka akan wish birthday aku hari ini. Malah, dia menjadi orang pertama yang menghantar SMS untuk wish aku. Thanks a lot, girl (",)

P/S: Sesiapa yang mahu hantar hadiah kepada aku, sila tinggalkan alamat e-mel kamu di ruang komen. Nanti aku akan hantar alamat rumah aku dan kamu boleh hantar hadiah kamu kepada aku.

Aku belum update lagi cerpen aku. Belum ada idea.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar