Selasa, 31 Juli 2007

ANALISA BULAN JULAI

Akhirnya sampai juga kita semua di penghujung bulan Julai. Cepat sungguh masa berlalu dan sedar tak sedar tak lama lagi kita akan menyambut Hari Kemerdekaan negara kita yang ke-50.

Kalau korang semua perasan, bulan Julai ni merupakan bulan yang paling banyak aku post di blog aku ni. Ini merupakan post yang ke 31 dalam bulan Julai ini, macam aku post satu post tiap-tiap hari sepanjang Julai ini. Kenapa ye? Mungkin ada beberapa faktor yang menyebabkan aku banyak memblogging kebelakangan ini:

1. Sebab aku tak sibuk sangat. Ya, belum sibuk dengan kata lain, aku akan sibuk nanti. Sibuk dengan apa? Aku baru sahaja mendaftar masuk untuk semester baru pada awal bulan Julai. Ini bererti, aku belum ada banyak assignment, kuiz dan test. Bulan Ogos ni memang sah-sah akan ada banyak kuiz dan Test 1 akan berjalan. Malah, kebanyakan assignment perlu di hantar pada bulan Ogos. Maybe bulan depan aku akan kurang blogging sikit agaknya.

2. Banyak benda yang aku nak ceritakan. Dari hal aku kehidupan aku (di mana hari hujan lebat dan ada gadis cute peluk aku, kisah reunion dengan kawan-kawan lama), kisah kawan-kawan aku(Lula accident dan malapetaka), hal-hal panas terutama persembahan hambar skuad bola sepalk kita dan macam-macam lagi.

Maybe bulan depan aku tak seaktif bulan ini (maybe ya. Kalau tak faham bahasa inggeris, maybe maksud nya mungkin). Mungkin aku masih aktif seperti ini atau mungkin lebih aktif dari bulan ini. Kita tunggu dan lihat.

Kamu semua nak tahu fakta tentang bulan Julai??? Klik sini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar