Rabu, 22 Oktober 2008

.....DAN AKU BERHARAP PANDANGAN WANITA TERHADAP LELAKI AKAN BERUBAH SELEPAS MEMBACA ENTRI INI

Maaf... Aku agak jarang-jarang mengupdate blog aku sejak kebelakangan ini. Bukan aku malas atau sudah bosan dengan dunia blog, tetapi aku kurang sihat atau stabil sejak kebelakangan ini.

Malah, aku juga agak jarang melawat blog rakan-rakan kerana aku sering tertidur cepat dan tertidur tanpa aku sedar. Maksudnya, semasa aku mahu membuka laptop aku pada pukul 11 malam, bila aku buka suis, aku tutup mata sekejap, dan sedar-sedar sudah pukul 9 pagi.

Tabiat batuk dengan teruk semasa tidur membuatkan kawan-kawan serumah ku berasa tidak tenteram dan selesa mahu tidur. Maafkan aku ya kawan-kawan serumah.

Dalam aku tidak sihat, aku ada melayari internet dan terjumpa keratan akhbar ini di blog atau website seseorang... Aku tidak ingat di mana. Cuba baca keratan akhbar di bawah.

[Klik pada gambar untuk saiz yang lebih besar]

Aku, aku terangkan sedikit kepada kamu. Menurut survey yang dijalankan, merenung ke atau melihat breasts (buah dada dalam bahasa ibunda kita) adalah baik untuk kesihatan seseorang lelaki dan boleh memanjangkan umur.

Melihat buah dada (aku rasa baik aku guna istilah breasts saja. Lebih manis bunyinya) selama 10 minit adalah sama baik dengan bersenam di gym selama setengah jam. Merenung breast mampu merendahkan tekanan darah dan mampu mengelakkan serangan jantung.

Jadi, mulai hari ini, aku ingin menyeru kepada para wanita supaya jangan salah anggap kepada kami kaum lelaki kerana merenung ke arah breast kamu. Kami hanya ingin menjadi lebih sihat dan hidup lebih lama. Jangan anggap kami mata keranjang. Kami lakukannya untuk kesihatan (hehehehe.....). Kami pun bukan nak sangat merenung breasts kamu semua (ketawa nakal... huhuhu...).

Kepada kaum wanita, jangan marah jika kawan-kawan atau teman lelaki kamu merenung ke arah breasts kamu. Ini semua adalah untuk kesihatan (ketawa lagi... Hahahahaha...)

Aku mula terfikir kini. Mungkin Hugh Hefner (orang yang mencipta Majalah Playboy), masih panjang umur walaupun kini berumur 82 tahun. Adakah dia panjang umur kerana selalu melihat breast model-model yang berbogel dalam majalah Playboy dan di Playboy Mansion nya? Entahlah... Mungkin sahaja kot?

================================

Aku dah update episod baru cerpen aku di Tears Don't Fall. Dah abis dah cerita ni.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar