Selasa, 09 September 2008

PENING KEPALA

Entah kenapa, sejak bermulanya bulan Ramadhan ni, bila aku mengadap laptop untuk mengupdate blog aku, ada beberapa perkara akan terjadi pada aku:

1. Kepala aku akan pening tiba-tiba. Walaupun sebenarnya sebelum mahu mengupdate blog, kepala aku ok sahaja.

2. Segala idea aku untuk mengupdate blog ini, tiba-tiba sahaja hilang bila aku mahu mengupdate blog ini.

3. Oleh kerana aku berasa pening bila mahu mengupdate blog aku, jadi aku akan tulis entri-entri yang berkemungkinan akan aku pos di blog ini. Tiba masa untuk aku mengupdate blog, aku tak tahu entri yang mana satu yang aku mahu pilih untuk di pos kan. Akibatnya aku pening kepala dan tak jadi hendak mengupdate.

Jadi di harap semua pembaca bersabar menunggu update seterusnya.

Kepada dakchomey, tag anda akan saya akan buat kemudian hari. Bila sindrom pening ini hilang.

Walaupun aku pening-pening, sempat juga aku menyudahkan episod baru cerpen aku di Tears Don't Fall. Enjoy.

Jumpa lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar