Senin, 22 September 2008

AKU DAPAT AWARD JUGA!!!


Aku dapat award!!! Bukan!! Blog aku yang dapat award. Tapi secara teknikal nya, kira akulah yang dapat award ini.

Aku mendapat award ini dari dakchomey Farah Amira. Menurut pemberi award ini, dia memberikan award ini kerana:

"wlupown x jadikan fara as ur model rasmi blog tp fara tetap akan bg coz dia telah melakukan perubahan yg smart dlm blog dier..i like it…"

[Quote rasmi dari blog beliau]

Terima kasih la ya. Aku pun tak berapa tahu sebenarnya yang perubahan ini smart. Aku tengok biasa-biasa sahaja. Anyway, terima kasih banyak-banyak ye. Bukan tak nak ambil Farah sebagai model rasmi blog ini, tetapi Leah Dizon terlampaulah cute hingga tergoda melihat senyuman beliau. Hehehe....

Yang pasti, pasti dakchomey marah gila dekat akau kerana agak sekian lama aku telah di tag, baru kini aku baru mahu buat tag tersebut. Sabar ya adik Fara, dalam bulan puasa ini perlu bawak banyak bersabar.

Ok. Mula-mula kena copy ruled dia ni.

When the recipient has received their respective awards, :D
Here are some rules to be followed:

1. The award may be displayed on a winner’s blog.
2. Add a link to the person who you received the award from.
3. Nominate up to seven other blogs.
4. Then add their links to your blog.
5. Add a message to each person that you have passed the award on to in the comments section of their blog.

Congratulations!!!
Here they are:

1. Puaka Petaka. Dulu aku pernah tag dia sekali. tapi dia tak buat pun. So, kali ni dia kena buat juga.

2. Penanya? Secara fizikal aku tidak mengenali dia. Aku hanya mengetahui tentang beliau sikit-sikit apabila dia membuat tag tentang dirinya.

3. Weed and bandages. Lebih di kenali sebagai Ms. Weed. Dia mempunyai jalan hidup yang agak kompleks. Aku mahu dia menjadi lebih kompleks.

4. Wandai. Kerana dia sudah lama tidak melawat blog aku. Nak bagi dia refresh sikit.

5. Diya. Saja nak tag dia kerana ramai orang melawat blog beliau.

6. Fairuz Mokhti. Dia pun dah lama tak ke blog aku.

7. Encik Bulus. Rakan se"Liverpool" aku.

----------------------------------------------

Aku dah update episod baru cerpen aku di Tears Don't Fall. Ada undian baru pada blog tersebut. Jangan lupa undi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar