Selasa, 13 Oktober 2009

CENDOL, AWEK CENDOL, BIRTHDAY, BELL, WISH, ANJING?

Kamu masih ingat Bell kan? Tak ingat? Jangan Risau. Anda boleh mengenali Bell di sini.

Atau refresh apa yang Bell pernah lakukan di sini pula.

Sessi bermain SMS bersama kawan sekolah menengah/kawan seuniversiti/kawan se-32 Jementah. Kali ini, sessi SMS berlaku bersama Cendol.

Cendol:
Woi. Esok birthday Bell.

Aku:
Eh? Ye ke? Mana kau tau?

Cendol:
Dulu dia pernah bagitau aku kat Segamat. Masa tu, esoknya birthday awek aku. So, aku bagitau Bell. Dia pun cakap la yang birthday dia hari tu. So aku ingat la yang birthday dia tu sehari sebelum birthday awek aku.

Aku:
Owh.... Kau dah wish Bell ke?

Cendol:
Dari aku wish Bell, baik aku wish kat anjing.

Moral of The Story:
Jangan wish birthday member anda pada anjing.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar