Senin, 10 Desember 2007

PENAT, LETIH DAN KERING IDEA

Aku sekarang berada di Kuala Lumpur. Saja aku lepak di rumah cousin aku cuti-cuti ini sambil mula merancang masa depan (aku akan cerita hal ini di entri yang lain).

Aku baru pulang dari camping di Janda Baik, Pahang selama 2 hari. Badan aku keletihan, minda aku juga tersekat. Ada cerita hendak di tulis tetapi buntu untuk membina ayat.

Aku akan ceritakan kisah Li pada entri lepas ini, lepas semua sekali keletihan aku hilang, otot peha aku pulih dan otak aku mampu menjana idea.

Aku juga belum berkesempatan untuk melawat blog kamu semua. Letih mahu menghadap skrin laptop ini lama-lama.

Oh ya. Di sini aku ingin mengambil kesempatan memberitahu kamu semua bahawa aku bukan doktor love atau pengeran cinta. Cuma beberapa orang kawan aku kata aku merupakan pendengar yang baik bagi mereka mencurahkan masalah mereka.

Ya, aku merupakan pendengar yang baik tetapi bukan penyelesai masalah yang bagus kerana masalah aku sendiri pun banyak yang aku tak boleh selesaikan.

Baiklah, jumpa kamu lain kali dengan entri yang baru nanti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar