Minggu, 15 Maret 2009

(MASIH HIATUS).BEST WEEK EVER!!!! MAN UTD 1-4 LIVERPOOL


Perlawanan yang paling tertekan aku tonton sepanjang musim ini. Kenapa? Kerana semasa menonton perlawanan ini, aku dikelilingi cousin, pak cik dan abang aku yang merupakan peminat susah mati Man Utd.

Cuba bayangkan, aku seorang penyokong Liverpool dikelilingi 7-10 orang penyokong Man Utd.

Tapi aku lega kerana aku yang akhirnya melonjak keriangan.

Thanks to Torres, Gerrard, Aurelio and Dossena (again?) for the goal.

Hilang sikit tekanan membuat thesis (ye la tu...)

To Man Utd fans, you maybe win the title this season but the war between The Reds Army and Red Devil are won by Liverpool FC this season.

OK. Aku janji aku akan kembali dalam minggu ni dengan episod baru cerpen aku nanti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar